Her har vi samlet de spørsmålene som vi oftest møter fra våre kunder. Dersom du ikke finner svar på ditt spørsmål, kontakt oss og vi vil hjelpe deg.

KJØP

Trenger jeg en innloggingskonto/medlemskap for å handle på cg.no?

Nei. Du kan handle i vår netthandel også uten konto.

FRAKT

  • Hvor lang er leveringstiden?

    Rask og presis levering er viktig for oss. Ordrene blir pakket og sendt fra vårt Logistikksenter på østlandet. Normal leveringstid er 1-4 virkedager, avhengig av hvor i landet pakken skal sendes. 

  • Hva koster frakten?
    Standard fraktsats er 99,-. Det er gratis frakt for ordre over 1000,- .
  • Kan jeg spore ordren min?
    Sporingsnummer vil bli sendt til deg på oppgitte epostadresse straks varen er blitt klargjort hos oss. Hvis du ikke mottar sporingsnummer så kan du kontakte kundeservice@cg.no

ANGRERETT

  • Jeg har ikke mottatt varen ennå - kan jeg kansellere kjøpet?
    Dersom du ønsker å kansellere din ordre gi oss beskjed om dette så raskt som mulig ved å benytte kontaktskjema eller send oss en mail på kundeservice@cg.no. Husk å legg ved ordrenummer. Dersom ordren ikke allerede er effektuert vil vi gjøre det vi kan for å møte ditt ønske.
  • Hvordan returnerer jeg varer jeg ikke vil ha, og koster dette noe?
    Ordinær angrefrist for netthandel er 14 dager. Hos oss har du en utvidet angrerett i totalt 30 dager fra varen er mottatt. Varen må være i salgbar stand dvs. ubrukt og med originalemballasjen intakt. Returporto tilfaller kunden. Merk pakken med «Retur CG Netthandel» samt ordrenummer. Husk å legge ved utfylt angrerettskjema (lastes ned HER). Tilgodehavende vil bli kreditert tilbake på konto et par dager etter at vi har mottatt og behandlet returen. Vi anbefaler å sende inn returer som pakkepost slik at du har full oversikt over hvor forsendelsen befinner seg i postens system frem til den ankommer oss. Returadresse er: 3 Norske Logistikksenter, Johan Follestadsvei 14, 3474 Åros.  

KUNDEKLUBB

ANNET