Produkter


1. Er alle varene i nettbutikken også i fysisk butikk?

Produktene vi har på nettbutikken er enten i Oslo eller i Fredrikstad butikken. Vi har også noen merker og produkter som kun er på nettbutikken. Inne på produktsiden kan du se hvilke varer som er tilgjengelig i de ulike butikkene, og den viser helt ned på størrelse.


2. Størrelsen er utsolgt på nettbutikken, finnes de i en annen butikk?

Nei dessverre. Vi bruker butikkenes lager i tillegg til sentrallager, så det er kun de str. som viser på nett som er tilgjengelig.


3. Når kommer utsolgte varer og størrelser tilbake på lager igjen?

Varer som selges med rabatt kommer som regel ikke tilbake igjen, men er det varer til ordinær pris, så kan det variere. Noen varer får vi påfyll av ukentlig, andre kommer ikke tilbake igjen. Er det noen spesielt du ønsker? Send oss en e-post mail@ferner.no.


4. Jeg har spørsmål om størrelse, passform o.l. på en vare.

Se på produktsiden hvor varen er lokalisert og kontakt riktig butikk. Vi skal bistå så godt vi kan. Evt. send oss en e-post mail@ferner.no.


5. Holder dere av varer?

Se på produktsiden hvor varene er lokalisert og kontakt riktig butikk. Vi kan holde av varer til ordinær pris noen dager, men varer med rabattert pris holdes ikke av.



Bestilling og levering


6. Kan jeg endre eller avbryte en ordre etter at den er lagt inn?

Du kan endre eller avbryte en ordre helt frem til du har mottatt en leveranse e-post fra oss. Når den er mottatt betyr det at pakken er sendt.

Kontakt oss på e-post mail@ferner.no så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.


7. Hva er leveringstiden?

Vi skal levere pakken på 0-3 dager avhengig av valgt fraktmetode. Den kan gå litt over på dager med svært høy trafikk, som ved salg f.eks.


8. Hva koster frakten?

Frakt koster fra 49,- avhengig av valgt fraktmetode. Men husk at du har gratis frakt på ordre over 999,- og enda bedre, meld deg inn i bonusprogrammet og få gratis frakt over 199,-


9. Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse.

Husk å være nøye med sjekk av e-post adresse og at denne er riktig. Kontakt oss på mail@ferner.no ved problemer.


10. Kan jeg spore pakken?

Når pakken blir sendt vil du motta en leveranse e-post på denne er det en sporingslink.


11. Hva om jeg ikke henter pakken?

Blir ikke pakken hentet innen 14 dager blir den sendt i retur til oss. Du vil da bli belastet for returfrakt, ekspedisjonsavgift og håndteringsavgift på totalt 199,-



Betaling


12. Jeg har returnert varer. Hva skal jeg betale?

Du skal selvfølgelig ikke betale for varer som er returnert. Saldo blir oppdatert så fort returen er registrert hos oss.


13. Hvorfor er det utført kredittkontroll på meg?

Når du ønsker å handle på kreditt, så kjører Avarda en kredittkontroll på deg. Det sendes da en kopi til deg på at dette er gjennomført. Disse opplysningene er informasjon som kun du og Avarda har tilgang til.


14. Jeg har andre spørsmål rundt betaling, hvem kontakter jeg?

For spørsmål som omhandler Vipps, kontakt oss på 22 86 24 19 eller mail@ferner.no.

For spørsmål knyttet til faktura eller kortbetaling, kontakt Avarda på

800 82 300 eller kundeservice@avarda.no



Bytte- og returrett


15. Hvor lenge har jeg bytte- og returrett når jeg handler på nettbutikken?

Du har alltid 14 dagers bytte- og returrett i nettbutikken. Dersom du leverer etter fristen vil du som regel få bytte i andre varer eller motta tilgodelapp, så lenger det er varer fra inneværende sesong.


16. Har jeg bytte- og returrett i fysisk butikk?

I Oslo og Fredrikstad har vi tre dagers åpent kjøp mot kvittering. Vi er fleksible med bytte varer mot andre varer eller tilgodelapp i inneværende sesong.


17. Skal returnere en vare på nettbutikken, men ikke mottatt returetikett.

Du fikk en mail av oss med bekreftelse på leveranse, og på denne er det en link til returetiketten. Problemer med å finne den? Så kontakt oss på 22 86 24 19 eller mail@frner.no.


18. Jeg ønsker å reklamere på en vare.

Vi ønsker helst at du tar med varen og kvittering til en av våre butikker. Er dette vanskelig grunnet avstand, så skal vi selvfølgelig hjelpe deg uansett. Send oss en e-post mail@ferner.no, gjerne med ordrenummer eller kvittering, samt bilder av mangelen på varen. Så tar vi å går igjennom dette og finner beste løsning.



Bonusmedlem


19. Hvordan blir jeg medlem?

For å bli medlem, kan du enten henvende deg i en av våre butikker, se øverst på siden her «min side», og lage deg profil, eller rett og slett trykke på denne linken.


20. Får jeg bonus på alle varer?

Du får bonus på alle varer til ordinær pris. Varer med rabattert pris gir ikke bonus.


21. Hvordan fungerer bonusen?

Fungerer ganske enkelt og du opparbeider deg 15% av kjøpe summen (varer med ordinær pris), som du kan bruke som betalingsmiddel senere. Opptjent bonus er gyldig i hele 12 mnd.


22. Hvordan bruker jeg opptjent bonus?

I fysisk butikk oppgir du telefonnummer i butikken, og spør om du har bonus til gode du kan bruke.


På nettbutikken logger du inn på mine sider , og se hva du har i bonus. Her kan du løse ut bonussjekker som du bruker i utsjekken. Les mer om bonusprogrammet vårt her.

Ofte stilte spørsmål

Ferner Jacobsen

Kontakt oss

Vi er som regel tilgjengelig på telefon og chat i butikkens åpningstider, men kontakt oss gjerne via e-post.

Ferner Jacobsen
Ferner Jacobsen
Ferner Jacobsen
Ferner Jacobsen
Ferner Jacobsen
Ferner Jacobsen
Ferner Jacobsen
Ferner Jacobsen
TEH