Til hovedinnhold

Kundeservice

Levering

Kan jeg endre eller avbryte en ordre etter at den er lagt inn?

Du kan endre eller avbryte en ordre helt frem til du har mottatt en bekreftelse via mail om at ordren din er plukket, pakket og sendt oss. Obs: unntakstilstander er høytider og salgsperioder da kontinuerlig og rask kommunikasjon med kunder pr mail er vanskelig å opprettholde.

Kontakt oss på e-post: mail@ferner.no så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Hva er leveringstiden?

Vi skal levere pakken på 0-3 dager avhengig av valgt fraktmetode. Den kan gå litt over på dager med svært høy trafikk, som f.eks ved salg og høyttider.

Hva koster frakten?

Frakt koster fra 49kr avhengig av valgt fraktmetode. Men husk at du har gratis frakt på ordre over 1999kr, eller enda bedre- meld deg inn i bonusprogrammet og få gratis frakt uansett beløp.

Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse.

Husk å være nøye med sjekk av e-post adresse og at denne er riktig. Ordrebekreftelse kan også i enkelte tilfeller havne i søppelpost. Kontakt oss på mail@ferner.no ved problemer.

Kan jeg spore pakken?

Når pakken blir sendt vil du motta en leveranse e-post på denne er det en sporingslink. Du kan også se status på Min profil på aktuell ordre/forsendelse.

Hva om jeg ikke henter pakken?

Blir ikke pakken hentet innen 14 dager blir den sendt i retur til oss. Du vil da bli belastet for returfrakt, ekspedisjonsavgift og håndteringsavgift på totalt 199kr.